Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

niedziela, 14 lipca 2013

ALAKINGA przyjęła zaproszenie!! - XxPorshiaXx

Hey wam!
Szkoda, że cię nie ma Justyś :( dziś pisałam z wieloma sławnymi ludzmi, i mi pomagali nawet Arli! ucieszyłam się, a najbardziej z tego, że ALAKINGA mnie przyjęła do znajomych, no wiem, że to nowa włascicielka i przyjmuje wiele ludzi, aby ich w pewien sposób poceszyć, no ale nie spodziewałam się, że mnie zaakceptuje :). Jestem pod mocnym wrażeniem do tej pory, zapraszajcie ją, ona napewno przyjmie cię bez problemu tylko jest taka uwaga, ona przyjmuje tylko wtedy jak jest dostępna i musisz dopiero wtedy ją zaprosić, akurat trafiło mi się, że ją spotkałam na blogu i napisała mi, że jest dostępna xD ale ja się jaram tym, dobra nie zanudzam, teraz fotka ,,dowodowa" xD. Czekamy na ciebie nisiek ;*















Pozdrawiam
Natuś ;* - XxPorshiaXx

2 komentarze: