Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

niedziela, 21 lipca 2013

Humorek w kratke D: + Sekrecik xD

Czesc :D

Dzis troche w innym humorze :D Troche w dobrym, troche w zlym :(
>>W dobrym, dlatego bo jade do domu do moich chomiczkow *-* xD
>>W zlym, dlatego bo opuszcze troszkę MSP i cały blog :/


Mysle, ze nie bedzie tak zle :) Jade do domu tylko z jednego powodu :/. Otóż to idę do lekarza po zaległą szczepionkę ;-;


Ale przed chwileczką sie dowiedziałam, że w poniedziałek ( czyli jutro :D) Przyjadę z tatą do babci, czyli wrócę do Was jak najszybciej. Prawie zapomniałam Wam powiedzieć!!

Pytałam się mamy kiedy odblokują internet w laptopie :D

Byłam zaskoczona!! Dopiero za tydzień!!? No nie no!! Inaczej to sb wyobrazałam O.o

Hah, dobra, nie będe przynudzać xD I tutaj marudzić xD Ale chciałam Wam jeszcze zdradzić taki sekrecik xD Planuje zrobić filmik na YouTube z MSP :) Piosenki Wam już nie zdradzę ;p To ma być niespodzianka x3 Heh, to żegnajcie ;p 


Pozdrawiam 
Justaa!:*-nissia2013


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz