Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

środa, 3 lipca 2013

♥♥♥

Ja też się cieszę, że odpisałaś :D ♥ i w sprawie tej dziewczyny, napisz może na chat potem. Umówmy się na jakąś godzinę to jak będziemy pisać na chat i najwyżej zablokujesz tą wiadomość w której mi o niej napiszesz, a tak wgl jest jakaś nowa kolekcja? xD bo jak byłam wczoraj to wyobraź sobie, że 3 dni temu do 9 lvl mi 59 tyś brakowało a jak wtedy weszłam to tylko 20 coś O.O w każdym razie tęsknie i czekam aż się spotkamy na chat :D ja sprawdzam blogi i patrzę czy jesteś dostępna, mam nadzieję, że trafimy na siebie jeszcze może dzisiaj :D Tak wogóle to przepraszam, że nie wchodziłam na tego bloga, ale sama nawet na swojego nie wchodziłam przez długi czas .... do zobaczenia :)

Pozdrawiam was ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz