Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

poniedziałek, 8 lipca 2013

Moja ulubiona muzyczka i booster który nie wypalił -,-"

Hey , dziś wam zdradzę moją ulubioną muzyczkę :) xD
Oczywiście ona nie jest na pierwszym miejscu no ale.. :D Leciała mi po głowie B)

http://www.youtube.com/watch?v=RzLS5W9e7aA
:*****

Ale mam jeszcze drugą! :D
http://www.youtube.com/watch?v=NaEbWyb9bOA
Wszystkich wam tutaj nie wypiszę, bo zabraknie miejsca :D


Bym zapomniała, wczoraj odpaliłam boostera, ale brzydko się nie będę tutaj wypowiadać. Ja im pomagam jak mają boostera a oni bez wzajemności. Myślałam, że się załamie! Pomogło tylko dosłownie TRZY OSOBY -,-"
Ja sobie ich spisałam.Oni dawali autografy, oglądali seki, Ale jak moi znajomi będą potrzebować mojej  pomocy w boosterze, po prostu ich oleje, tak jak oni mnie!
Mam dosyć takiej "przyjaźni" i "pomocy".
Czy to naprawdę tak wiele dać jeden AUTOGRAF?!Czy to tak wiele obejrzeć  chociaż 10 seków?!
No niestety, dla moich przyjaciół to wielka łaska (oczywiście nie wszystkich). Jestem załamana

nissia2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz