Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

środa, 3 lipca 2013

Justyś :( (od Naćka)

Hey!!
Wiesz jak tęsknie?! i też mam blokadę na IP komputera :( napisałam do nich, a odpowiedzieli mi, że zostane odblokowana za 7 dni!! :( ;-; a ja nic nie zrobiłam, gdy wróciłam od cioci dostałam taką blokadę CZYLI ZA NIC!!! ale jeszcze nie całe 2 dni, i wrócę :* nowego vipcia sobie załatwie bo dostałam 50 zł. i kupię ci SP (specjalne pozdro) mój MiśQu ;D!!!!!! tak strasznie tęskniłam!aha i wczoraj byłam na MSP ale na moim innym laptopie i przepraszam, że nie odpisywałam, ale on zamulał tak strasznie, że nawet nie mogłam nigdzie nacisnąć i cały czas mi się opis odświeżał i tak wogóle to na ciebie cały czas czekałam jak nie miałaś neta, a wtedy kiedy go odzyskałaś ja dostałam blokadę IP na 7 dni czuję się okropnie zdołowana -,- ;-; tęsknie i to bardzo :'(
Pozdrawiam XxPorshiaXx (Natek :C)

Love Cards At WishAFriend.com

Flash Toys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz